Hej sötnosar

Det är mycket som händer just nu. Jobb körkortet, körkortet jobb. Och allt annat. Mycket kul, annat som är mindre kul. Ska skippa det tråkiga och berätta nåt skoj för er!

Nästa helg drar jag, Hanna, Sofie, Emma och Ellinor till Malmö. Det blir vår lilla gemensamma sommarresa. Ser fram emot det, då jag bara varit i Ullared denna sommar. Har bara varit hemma och jobbat annars. Så kul med en liten tripp ner till den sydliga storstaden. Hoho.

Nåt annat kul är att det börjar dra ihop sig för firande av Amer hemma hos Annie. Ska bli jättekul. :) En kombination av gott sällskap, god mat och fint väder (hoppas jag!) kommer nog resultera i en toppenkväll helt enkelt. Kul sådär innan skolstarten ode..

Nu är det dags att gå och lägga sig, imorgon är en viktig dag för mig. Jag har nämligen körlektion i utbildningskontroll, och ja, klarar jag den så är det även grönt ljus för mig att boka uppkörningen. Så, ja, håll alla tummar ni har kompisar, för om jag har riktigt flyt så kanske även jag får körkort inom en snar framtid. Hehe.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Kussen

Låter riktigt roligt tjejen, du som bara jobbat förtjänar verkligen en liten tripp =)

2010-08-19 @ 21:34:17
URL: http://platos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0