God morgon!

Idag är det fredag, vilket innebär att imorgon åker jag och tjejerna till Malmö. Det ska bli så grymt, jäkla kul! :D Men men, idag är jag som sagt ledig första lektionen. Ska packa körskoleböcker och träningskläder för att sedan åka in till körskolan. Sitta där och nöta sönder datatesten. Hoppas skärmen kommer blinka av gröna svar. Man blir så glad när man klarat något man aldrig trodde att man skulle lyckas med.

Om jag ser tillbaks ett par månader när jag fortfarande höll på med pärmarna med boken, då förstod jag verkligen inte hur de som var nära körkortet kunde sitta vid datorerna, eller göra pärmar UTAN BOK. Men nu är jag framme vid den milstolpen, och nu finns det bara en resterande liten målstolpe kvar för mig. Tror ni alla vet vad det är för milstolpe jag pratar om.

Nähe, nu hinner jag inte sitta kvar här och prata med er, måste klä på mig och allt sånt där hygieniskt innan jag åker. Vi hörs senare, ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0