Ett par ord inför Malmö-resan

God kväll!

Sitter här i köket och skriver på min laptop, har precis ätit grillat. Pappas kompis Lasse är på besök, de sitter och dricker öl och pratar gamla minnen på altanen. När mamma är i Stockholm, så passar pappa på att ha grabbkväll. ;)

Imorgon åker jag och mina fyra tjejkompisar Hanna, Emma, Sofie och Ellinor till Malmö för att ha en galen och upplevelserik helg. Det kommer bli så sjukt jäkla kul, jag bara vet det. Det blir aldrig en flopp när man vistas med dessa fyra tjejer alltså. :) Nöjesgaranti, typ. (:

Tåget går 07.07, så det blir att gå upp tidigt. Vet ni vad det värsta är - jag har inte börjat packa än. I och för sig ska jag inte packa så jättemycket, men ändå. Skönt att ha det gjort, men jag gillar att dra ut på sådana saker, fy fy. Något som jag verkligen borde göra nu är att tvätta byxorna som jag ska ha på mig.

Som jag sa så tar vi tåget klockan sju imorgon bitti, är framme i Malmö vid klockan tio ungefär. Perfekt, för då öppnar Malmö stad - vi kan alltså hetsa runt i alla Malmös affärer och butiker innan de hinner stänga. Hoppas jag. När stan har stängt checkar vi in på hotellet, och vad som händer sen, ja det får vi se! Skriver när jag kommer hem istället, vilket är på söndag kväll. Lovar att jag ska lägga upp en massa bilder också från resan, nu när jag har en ordentlig mobilkamera. ;)

Ha en dunderskön helg vänner, vi hörs snart igen! Puss

Old pic, får se om det blir en sån "röda-mattan"-bild från Malmö också ;)
(Den enda som saknas på bilden är Hanna, som var för full för att komma in den kvällen, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0