.

Jag är irriterad, arg och ledsen. På ert sätt att agera, på ert sätt att inte bry er. Små, det är vad ni är. Små människor. Veka och svaga, trots att ert hårda skal får er att framstå som starka tillsammans. Om det är såhär ni vill ha det, så visst. Ni förstår säkert inte ens vad ni gör, tror inte att en så pass stark person som jag kan bli ledsen.

Men jo, nu ska ni få höra en hemlighet. Jag är en människa, jag har också känslor. Kan bli ledsen, kan bli sårad. Ibland undrar jag varför jag gjorde som jag gjorde, om jag hade valt en annan väg hade jag varit klar nu. På väg ut i livet, på väg till mitt framtida liv. Nu är jag kvar, och mina fina är på väg bort. Livet är sådant, man gör val. Jag ångrar det inte, för det vore som att ångra att jag såg till att hamna på rätt spår igen. Men alla val medför för- och nackdelar, så är det ju.

Kommentarer
Postat av: Mika

Förstår precis hur du känner! Jag vill bara gå ut gymnasiet och vara klar när alla andra är ute och reser eller flyttar till andra städer... men detta året kommer gå fort! be strong ;)

2010-09-06 @ 14:00:38
URL: http://thisismika.blogspot.com
Postat av: Nicole

Skönt att du förstår <3:)

2010-09-06 @ 17:47:50
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0